Kalite Politikamız Önce insan ve sağlık anlayışıyla hasta ve çalışanlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini kanun ve etik kurallara uyarak sağlık hizmetlerini sürekli geliştirip dünya standartlarında kaliteli hizmet sunmak. Bütün bunları gerçekleştirmek için de toplam kalite yönetimi ilkelerinden ödün vermeden, ekip ruhu içinde, güler yüzlü, tarafsız, etkin, ekonomik ve verimli sağlık hizmeti sunmaktır. Kalite Çalışmalarımız Hastanemizin kalite çalışmaları; Bakanlığımızın genelgeleri doğrultusunda Baştabip Dr. Ergül Demira başkanlığında oluşturulan 5 kişilik çekirdek ekibin 11.02.2008 tarihinde Kalite Konseyi, Kalite Geliştirme Ekipleri ve Kalite Eğitim Ekipleri oluşturularak çalışmalarımıza başlamıştır. Hastalarımızın ilaç temin etmedeki zorluklarını da düşünerek hastane bünyemizde eczane birimi de oluşturulmuştur. Yeni hastanemizde Enfeksiyon Kontrol Komitesi Birimi de oluşturulmuştur. Bu birim hastanemizde oluşabilecek enfeksiyonlara karşı çalışmalar yapmakta olup gerek personelimize gerekse gelen hastalarımıza periyodik olarak eğitimler vermektedir. Ayaktan ve yatan hastalarda düzenli aralıklarla hasta memnuniyeti ölçmek için istatistiksel formlar düzenlenmekte, bu formlarla hastalarımızın beklentileri ve memnun olmadıkları konular tespit edilerek bu alanlar hızla iyileştirilmektedir. |