GNC Türkiye'nin Pazarlama Direktörü ''Burçak Dikmen'' Oldu

Türkiye'de vitamin ve beslenme destek ürünleri pazarında 15 yıldan bu yana hizmet veren GNC Türkiye'nin yeni Pazarlama Direktörü Burçak Dikmen oldu.

1998 yılından bu yana GNC Türkiye bünyesinde farklı pozisyonlarda görev alan Burçak Dikmen 2009 yılından bu yana ürün yönetimi, medikal kanal ve call center’dan sorumlu bölüm yöneticiliği görevini sürdürüyordu. İş hayatına 1998 yılında GNC Türkiye’nin Şaşkınbakkal mağazasında satış temsilcisi olarak başlayan Dikmen, 2000 yılında Nişantaşı GNC’nin Mağaza Müdürü oldu, 2004 yılında Ürün Tanıtım Yöneticiliği görevine getirilen ve mağazadan merkeze geçiş yapan Burçak Dikmen 2005 yılında GNC Türkiye’nin Medikal Kanal Birim Yöneticiliğine getirildi ve bu dönemde doktor ziyaretleri yapan saha ekibinin de kuruculuğunu üstlendi. 
 
Samsun On Dokuz Mayıs Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü mezunu olan Burçak Dikmen üstlendiği yeni pozisyonla GNC Türkiye’nin tüm ürünlerinin pazarlama ve tanıtım organizasyonlarından sorumlu olacak. 
 
GNC Türkiye Hakkında

Amerika Birleşik Devletleri’nin önde gelen doğal vitamin, mineral ve bitkisel ürün üretim, pazarlama ve dağıtım firmalarından biri olan GNC Türkiye, ülkemizdeki faaliyetlerini 1994 yılından beri sürdürüyor. 1998 yılında Nişantaşı’nda açılan ilk mağazasının ardından Ankara Karum ve İstanbul Şaşkınbakkal mağazalarının ardından bugün toplam 59 satış noktası ve online satış mağazasıyla hizmet veriyor.

Sağlığın korunmasına yardımcı, kişisel gereksinimler göz önüne alınarak hazırlanmış vitamin, mineral karışımlarını bitkisel ve sporcu destek ürünlerini konusunda uzman danışmanlar eşliğinde kullanıcılarıyla buluşturan GNC Türkiye’nin tüm ürünleri Amerikan Sağlık Örgütü FDA (Food & Drug Administration) tarafından kabul edilen RDA (Recommended Daily Allowance) standartları referans alınarak üretiliyor.