Yarışmanın 7 kategorisinden biri olan “Farklılığımız“ başlığı altında Roche Türkiye adına yarışmaya katılan Uğur Çomoğlu, 2600 aday arasından birinci seçilerek büyük bir başarıya imza attı.
Roche Global, şirketin farklı özelliklerinin vurgulandığı yol haritası olan “Stratejik Çerçeve” kapsamında, ilk kez dünyadaki tüm çalışanları arasında bir fotoğraf yarışması düzenledi. Bu yarışma ile Roche’u farklı kılan bu özelliklerinin ve şirket değerlerinin çalışanlarına ne ifade ettiğini paylaşmaları amaçlandı. Yaratıcılıkları ile birleştirdikleri görsel ifadeleri içeren fotoğraflardan ve fotoğrafın ne anlattığına dair yazılı bir metinden oluşan yarışmada yarışmacıların eserleri, beklentileri aşarak binlerce sayıya ulaştı.
“Farklılığımız” kategorisinde yarışmaya katılan Uğur Çomoğlu, “Bir balık oltasındaki farklılık, Roche gibi eşsiz ve tek” isimli fotoğraf çalışmasıyla bu dalda birinciliği kazanarak, Roche Türkiye’nin farklılığını da ispatlamış oldu. Kurulduğu günden bu yana Roche Fotoğraf Kulübü’nde çalışmalarını sürdüren ve çalıştığı kurumu diğerlerinden farklı gördüğünü, çektiği fotoğrafla yansıtan Uğur Çomoğlu’nun global başarısı bu anlamda Roche Türkiye adına da büyük bir önem taşıyor.
Çomoğlu’nun çektiği “Bir balık oltasındaki farklılık, Roche gibi eşsiz ve tek” isimli fotoğraf kadar, tanıtım metni de ilgi çekici: “Kişinin çalıştığı kurumu nasıl gördüğü, hem kendi performansı hem de kurumun başarısı açısından büyük öneme sahip. Bu kapsamda Roche Türkiye, çalışanlarının iş dışı hobi faaliyetleri desteklemekle kalmıyor aynı zamanda oluşturulan kulüplerle de kolaylıklar sağlıyor.