Telefon | : | (0258) 361 32 32 |
Fax | : | (0258) 361 31 01 |
Adres | : | Tedaş Mevkii Bereketli Beldesi |
Website | : | www.servergazidh.gov.tr |
2005 yılında hizmete giren hastanemizde ilk günden bu yana kalite alt yapısı ve kalite kültürü geliştirilmesi öncelikli hedeftir. Kaliteyi geliştirme ve sürekli iyileştirme ortak değer olarak paylaşılmaktadır. Kaliteyi geliştirme çabalarımızda bütüncül bir yaklaşım benimsenmiştir. Bu konuda gelişmemize fayda sağlayacak ilgili sistemler ve standartlar uygulanmaya çalışılmaktadır. İlk aşamada TSE den ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi alınmıştır.
Kalite Yönetim Sistemi olarak hastanemizde Entegre Yönetim Sistemi oluşturulmuş ve uygulanmaktadır. Bu sistemler, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standartlarının şartlarına uygun olarak kurulmuş ve EYS-Entegre Yönetim Sistemi olarak tanımlanmıştır. 14-18 Haziran 2010 tarihlerinde hastanemiz, yapılan denetim sonucu TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Yönetim Sistemi ve TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanmıştır.
Kalite Ve Akreditasyon
Denizli Servergazi Devlet Hastanesi olarak amacımız; kaynaklarını en iyi şekle kullanarak, hizmet alanların gereksinimlerini ve mevzuat şartlarını karşılayan sağlık hizmetini sağlamaktır.
Misyonumuz; bilimsel ilkeler ışığında, etik değerlere bağlı, hasta haklarına saygılı, güvenilir sağlık hizmeti sunmaktır.
Vizyonumuz; mükemmellikte kararlılık göstererek ve yetkinlik kazanarak diğer sağlık kuruluşlarına örnek olarak Türkiye’de sağlığın iyileştirilmesine ve geliştirilmesine katkı sağlamak.
Kalite Politikamız